Πολιτική Επιστροφών

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε γιατί είναι ελαττωματικό, λανθασμένο ή αν απλά αλλάξατε γνώμη μπορείτε να το κάνετε απλά και άμεσα. Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή προϊόντων επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

Το περιθώριο επιστροφής των προϊόντων είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους.

Πώς Γίνεται η Διαδικασία Επιστροφής​

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας με τους παρακάτω τρόπους:

• Καλείτε στο τμήμα Εξυπηρέτησης της εταιρείας στο 2311-294131 καθημερινά από τις 9:00 έως τις 15:00

• Μέσω e-mail στο sales@digitalplus.gr

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα επιστροφής, για να διευκολύνετε τη διαδικασία:

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Α. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ​

Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης ασκώντας το δικαίωμά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων.

Η Digital plus αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας, σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση έως 1 φορά για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή, αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.

Το προϊόν που θα επιστρέψετε, για να το αποδεχτούμε θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία του, αχρησιμοποίητο/αμεταχείριστο και να συνοδεύεται από όλα τα Εξαρτήματά του & το παραστατικό αγοράς του. Αφού πραγματοποιηθεί η διαδικασία ελέγχου και διαπιστωθεί ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα γίνει και η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

Η Digital plus δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, καθώς και την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος, ενώ το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, το προϊόν θα καταστρέφεται.

Δείτε Περισσότερες Πληροφορίες στους Όρους & Προϋποθέσεις Πωλήσεων.

Β. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥ Η ΕΛΛΙΠΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ​

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, ή εάν λείπει κάποιο μέρος, μας το στέλνετε πίσω με δικά μας έξοδα και σας στέλνουμε το σωστό ή σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας πίσω.

Γ. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ​

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, θα πρέπει να αρνηθείτε την παραλαβή του και να μας ενημερώσετε με τους άνωθεν τρόπους, για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν το ανακαλύψετε αφού το ανοίξετε, τότε πάλι μας ενημερώνετε με τον τρόπο επιλογής σας, για την κατάσταση.

Περιορισμοί επιστροφών​

Η Digital plus δε μπορεί να αποδεχτεί το δικαίωμα υπαναχώρησης όταν:

• Το αίτημα επιστροφής έχει ξεπεράσει το νόμιμο Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων, άνω των 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

• Τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν τεθεί σε λειτουργία.

• Δεν έχει διατηρηθεί το παραστατικό αγοράς.

• Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά)

• Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. κάρτες Γραφικών, ήχου κτλ)

• Έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)

• Τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι, εκτυπωτές)

• Τα προϊόντα έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο

• Προϊόντα τα οποία δεν εξασφαλίζεται η ποιότητά τους μετά το άνοιγμα π.χ. μελάνια.